Kickback poeng

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Kickback poeng

Innleggav rub1 » ons 10.06.2009 15:50

Kickback poeng vises kun når jeg er inne i forumet, jeg vet ikke om dett er en feil eller om det er meningen fra dere?

Bilde
Bilde

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Kickback poeng

Innleggav omaha » ons 10.06.2009 18:03

Strengt tatt synes jeg de skal vises i mitt kontrollvindu etter at du har handlet :bitchin:
medlem i 204 måneder
 

Re: Kickback poeng

Innleggav ak » ons 10.06.2009 18:57

Hm, jeg kunne sverget jeg hadde kommentert dette ut begge steder. Men det skal rettes uansett.

@omaha: kontrollvindu ? i kontrollpanelet ? Det kan gå noen dager fra du handler til vi får beskjed om det.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Kickback poeng

Innleggav omaha » ons 10.06.2009 19:12

Det var bare en spøk AK :-)

Underforstått: Handle masse og gi meg kickback'ene :-!
medlem i 204 måneder
 

Re: Kickback poeng

Innleggav ak » tor 11.06.2009 9:53

Aha :)

Brukerne får absolutt brorparten av kickbacken, men du mener kanskje at du ønsker tilgang til litt mer kickback enn det som rapporteres inn mot din brukerkonto ;)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Kickback poeng

Innleggav admin » tor 11.06.2009 10:04

Forøvrig så viser jo disse poengene helt feil saldo også :)

En mye bedre integrasjon mellom Kickback og resten av i1 kommer om ikke alt for lenge.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Kickback poeng

Innleggav omaha » tor 11.06.2009 16:30

ak skrev:....men du mener kanskje at du ønsker tilgang til litt mer kickback enn det som rapporteres inn mot din brukerkonto ;)
Det er bare for hvem som helst å fylle på - du kan jo gjerne automatisere dette om du vil - så slipper de ivrigste shopperne å tenke på slike småting ;)

En automatisk melding med takk for et godt bidrag bør de jo se, slik at de kjenner en form for velvære i kroppen etter den gode gjerning :-D
medlem i 204 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere