Et fantastisk fellesskap

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Et fantastisk fellesskap

Innleggav mareno » tor 03.04.2008 0:00

Jeg er innom ulike forum, med ulike tema, blant annet motorsykkel, bil og båt. Men Mac1 tar kaka, når det gjelder hjelpsomhet og vennlighet. Stadig kommer de mest banale spørsmål, og kontant kommer det kompetente svar til hjelp, nesten aldri nedlatende. Jeg blir alltid i godt humør av å gå innom disse sidene. Dåkker e så flenk! :-)
medlem i 220 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav Haakon » tor 03.04.2008 0:24

Henger meg på den rosen der, ja!
Takk alle dere som hjelper oss hjelpeløse.
medlem i 237 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav Åsmund » tor 03.04.2008 0:37

Takk i lige måde! :-)

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav 2rri » tor 03.04.2008 0:41

110% enig!
medlem i 200 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav Charliefoxtrot » man 13.07.2009 19:06

Skriver under på dette.

Av den alle forumsider jeg frekventerer, er denne den desidert beste.

Takk, alle!

Appendiks: oppmerksomheten omfatter også Mac1-redaksjonen. En meget bra side, dette.
medlem i 221 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav xcitu » man 13.07.2009 19:14

Dette har jeg også merket!
Har vært en del innom Hw.no tidligere og jeg får bare dårligere og dårligere inntrykk. Jeg mekker en tråd, kommer ett svar og hvis problemet ikke er løst så er det glemt.

Mac1.no er top 3 av de forumene jeg har vært innom, bedre kvalitetsforum skal en lete langt og lenge etter!
medlem i 208 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav Macini » man 13.07.2009 19:22

Hiver meg på denne jeg også! Det er så mange kunnskapsrike personer på dette forummet som alltid tar av sin tid for å hjelpe andre.
Tusen takk til alle som har hjulpet meg med mange "umulige" oppgaver og har gjort dette med et smil.
Fellesskapet på dette forummet har gjort at jeg har Mac1 som startside og har gjort dette i noen år nå.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav turimblar » man 13.07.2009 20:09

Takk for et utrolig godt forum og "portal" for alt i Apple-universet.
Alles hjelpsomhet og kunnskap setter meg i godt humør når jeg klikker inn på Nye innlegg og ser hva folk spør om og svarer på.

Det er noe annet når man ser på kommentarfelt på andre IT-nyhetssider, hvor det helst spres edder og galle. Sjelden dukker det opp troll her, og nesten ingen skriver "Bruk Google" når noen kommer med store som små spørsmål.

Takk til alle i felleskapet og de som modererer :-)
medlem i 227 måneder
 

Re: Et fantastisk fellesskap

Innleggav ddybing » tir 03.05.2011 20:39

Får vel si at jeg også er svært fornøyd med Mac1 og de andre i1 sidene. Jeg håper i1 kommer til å fortsette og vokse seg stort i årene framover. Jeg har det morsommere og bedre på i1 sidene for hver gang jeg besøker de, og siden er av utsøkt kvalitet.
Noen små ting kan sikkert fikses i, men jeg er svært fornøyd med det nåværende.

Takk for et, snart, flott år :-) Ser fram til mange flere.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron