Android mobilen vil ikke koble seg til?

Diskusjon rundt det å "switche" fra PC til Mac.

Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav StHagen » ons 19.01.2011 21:56

Jeg har nå fått mac, men mobilen min, med oprativsystemet android, vil ikke koble seg til macen? Når jeg setter i USB-kabelen begynner mobilen å lade, men jeg får ikke opp en meny for å koble den til macen slik som jeg før gjorde til pcen min..? Noen som vet hva det kan være? :-)
Sist endret av StHagen den ons 19.01.2011 23:19, endret 1 gang
medlem i 158 måneder
 

Re: Andrid mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav iValid » ons 19.01.2011 22:02

Android + Apple = Katastrofe :-/
medlem i 161 måneder
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav StHagen » ons 19.01.2011 23:18

Finnes det ingen måte å koble de sammen på? Blir så stress hvis jeg må legge de inn på minnepinne, så gå på en pc for å så overføre musikk, film ol....
medlem i 158 måneder
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav flyndrefjes » tor 20.01.2011 11:24

Kanskje ikke noe hjelp, men jeg bruker kun BlueTooth sammenkobling med min mobiltelefon.

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav ddybing » tor 20.01.2011 12:05

Hmm... Du vil mounte minnekortet på Macen?

Kan gi et lite tips fra erfaring her, og det er at på min Android mobil (HTC Tattoo) måtte jeg først unmounte minnekortet på selve mobilen, skru den av og når jeg kom til der jeg skrev inn PIN koden koblet jeg den til Macen/PC`n. Da skulle den menyen som viser om du vil bruke mobilen som diskstasjon osv komme opp.

Funket ihvertfall toppers her :)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav StHagen » tor 20.01.2011 18:12

Det er Bluetooth jeg har brukt fram til nå, men det funker dåligt for meg,, for tunvindt og bruker for lang tid...
Jeg har prøvd å montere minnekortet til macen slik som du gjorde, men det virker ikke på min... Jeg har Samsung og ikke HTC,, så selv om operativsystemet er det samme virket ikke dette for meg :-/ Bare kom med flere forslag, setter pris på alt ;)
medlem i 158 måneder
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav Uluen » tor 20.01.2011 18:26

StHagen skrev:Jeg har nå fått mac, men mobilen min, med oprativsystemet android, vil ikke koble seg til macen?
Hva er vitsen med å starte en ny tråd?

iValid skrev:Android + Apple = Katastrofe :-/
Tull.
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav iValid » fre 21.01.2011 0:56

@Uluen
Så du mener at "Android + Apple = Katatrofe", bare er tull? Si det til han godeste Steve Jobs ;)
medlem i 161 måneder
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav Uluen » fre 21.01.2011 9:48

Hvorfor det? Jeg bruker Android selv med null problemer.
Hva har Jobs med saken å gjøre?
Nok en dustekommentar :rolls eyes:
 

Re: Android mobilen vil ikke koble seg til?

Innleggav StHagen » fre 21.01.2011 12:47

Kanskje fordi jeg ikke fikk svar på det jeg lurte på,, og tenkte at jeg ville gjøre et nytt og siste forsøk.. ;) Men ser ut som om jeg bare må legge det inn på en USB, inn på pcen for å så legge det inn på mobilen,,, Tungvindt, men når jeg ikke grier å koble den til macen får jeg vel bare gjøre det ;)
medlem i 158 måneder
 


Returner til PC til Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron