TEST: Mobee Magic Charger

Hadde vært fint med en

Innleggav iRudi » tir 01.02.2011 16:09

Hadde vært fint med en sånn induksjons plate (eller hva det nå kalles) som lader tastaturet også. Kanskje iPhonen i tillegg. Man må jo riktignokk sette inn en sånn mottaker. Kanskje i neste(eller neste, neste) generasjons iPhone så er sånne mottakere innebygd.
medlem i 160 måneder
 

Tenk hvor greit det ville

Innleggav Traktor » tir 01.02.2011 17:30

Tenk hvor greit det ville vært om helle skrivebordet kunne vært en induksjons plate, da ville man aldri gått tom for strøm.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Traktor : Ingen dum

Innleggav manwithnoname » tir 01.02.2011 18:00

Traktor : Ingen dum idé!!!


@iRudi : http://www.ilounge.com/index.php/news/c ... kpad-more/
medlem i 183 måneder
 

@manwithnoname Ahh, kult at

Innleggav iRudi » tir 01.02.2011 22:44

@manwithnoname Ahh, kult at d har tenkt fremover. Menne, er nokk bedre med det som Traktor nevnte. Eller fylle en vegg med en sånn plate. Absolutt alt i hele rommet går på trådløs strøm :P Hadde vært tøft. Sett sånne teknologi eksperter på tv som på står at det kan bli mulig å gjøre det i hele bygninger. Skjer nokk ikke med det første, men hadde jo vært kult. Kult og dyrt. Kanskje farlig og. Kreft fremkallende? Hvem vet, men nå er jo alt "kreftfremkallende" :P
medlem i 160 måneder
 

Kjøpte min Magic Mouse i

Innleggav dng » tir 01.02.2011 22:59

Kjøpte min Magic Mouse i august og har 41% igjen på batteriene. Jeg bruker musen flere timer daglig.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Opplever det samme som dng.

Innleggav darthmac » tor 03.02.2011 17:02

Opplever det samme som dng. Kjøpte min i februar ifjor og har byttet batteri 1 gang. Og ja musa brukes endel timer hver dag :-)

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Eplehuset Trondheim

Innleggav FREAKSHOW » tor 10.02.2011 1:39

Kjøpte denne på Eplehuset Midtby'n i Trondheim:)
Den selges der.
medlem i 197 måneder
 

Det svakeste ledd

Innleggav oberonic » tir 16.08.2011 0:22

Jeg anskaffet meg en slik i dag. Design og funksjonalitet var det intet i veien med. Derimot kunne jeg ikke få platen som skal sitte på undersiden av magic mouse til å sitte på plass, uten å løsne, hvis musa fikk det minste rykk. Denne platen er laget av plast, og på den ene enden er det en ytterst skjør tapp, som skal feste platen fast. Platen er montert til en batteriholder, og tyngden på denne var for stor, til at det hele ville sitte på plass.

Sikkert en god løsning for mange, men etter min oppfatning skal en muselader som koster 499,- i en butikk være feilfri, og holde i fmange år. Pengene tilbake, og ikke mer Mobee Magic Charger på meg. I alle disse faancy testene hvor det blir skrevet om alle mulige teknologiske vidunderligheter, så leser jeg ytterst sjelden ett eneste pip om byggekvalitet. Vi lever i en plastverden, og det er grunnen til at jeg liker Magic Mouse. Med dyrere byggematerialer, delvis aluminium. Plutselig skulle undersiden byttes ut med en billig plastdingsbums. Sikkert vanskelig å få til en løsning med metall, siden opplading er trådløs, men det skal da ikke gå ut over meg? Æsj.
medlem i 152 måneder
 

Jeg handler batterier på

Innleggav todden » fre 10.02.2012 0:55

Jeg handler batterier på IKEA. 10 AA batterier til 19 kroner. Kjempebatterier. Bruker dem til GPS´en og jaktradioen. Holder leeeeeenge. Har Magic Mouse selv og opplever ikke at den er sulten på strøm men jeg sitter ikke 10 timer heller. Får 260 AA batterier for 499,- og med et forbruk på 2 batteri pr mnd har du batteri i 10 år. Så løøøøp å kjøøøøp (batteri) ;-)
medlem i 147 måneder
 

Re: TEST: Mobee Magic Charger

Innleggav rattata12 » fre 10.02.2012 9:53

Så var jo spørsmålet om miljø noe også da... :rolls eyes: :rolls eyes:
medlem i 173 måneder
 

Re: TEST: Mobee Magic Charger

Innleggav alinasofia1234 » tor 05.02.2015 10:52

hei jeg fant disse bacup batteriladere for iPhone eller annen smarttelefon eller gadgets som smartwatches eller digitale kameraer. Du kan lade enheten på farten.

http://www.techtapper.com/best-iphone-backup-battery-chargers-2015/
medlem i 118 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Mac1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron