Spam varsel!

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Spam varsel!

Innleggav gliset » fre 13.04.2012 8:39

Tror det er dags å slette bruker "jennyddy"! Regner med dere selv ser hvorfor, for ingen her har bruk for delfin massasje som sikkert ikke er en god morsdags gave heller ;)
medlem i 192 måneder
 

Re: Spam varsel!

Innleggav Liaes » fre 13.04.2012 9:13

Helt enig! Ar selv raportert ett av innleggene hennes...! :)
medlem i 187 måneder
 

Re: Spam varsel!

Innleggav akroev » fre 13.04.2012 12:07

Bruker Liaes har det riktige poenget her: Man flagger sånne innlegg med systemets funksjon for dette, og er dermed sikret at sysop-folket får beskjeden...

Og ja, jeg har måttet flagge den brukeren også, da vedkommende la igjen en spam i et av "mine" debattområder...

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Spam varsel!

Innleggav Wavelength » fre 13.04.2012 12:28

Da har jeg fjernet alle innleggene til denne brukeren.

Bare å rapportere innlegg som dere tror er spam, da tar vi å sletter innleggene.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Spam varsel!

Innleggav Philip67 » fre 13.04.2012 14:00


Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: Spam varsel!

Innleggav akroev » fre 13.04.2012 14:07

Philip67, når jeg anbefalte flagging, så mente jeg flagging av det enkelte innlegg, fra innlegget selv: Man trykker på utropstegnet som står efter datoen for innlegget, og derefter følger man anvisningene, med valg av overskrift og evnt. skriving av ytterligere opplysninger.

Å flagge sånt i dette forumet, er egentlig ikke så særlig produktivt, siden sysopene (sannsynligvis) vil måtte gå inn manuelt i forumet for å lese, mens flagging som referert ovenfor, gir varsel til sysop-kontoene automatisk.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Spam varsel!

Innleggav admin » fre 13.04.2012 15:12

Alle brukerne som er nevnt her - eller flagget i systemet som SPAM er slettet. SPAM-brukerne blir bedre og bedre dessverre.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]