iweb?

iweb?

Innleggav robin1993 » ons 01.08.2012 1:59

hei har sett video klipp og lest om iweb men hvor finner jeg det ?
håper noen kan hjelpe meg , vil prøve det :-)
medlem i 145 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav kovacs » ons 01.08.2012 2:40

iWeb er vel faset ut av Apple nå. Tror du trenger iLife 09 eller tidligere (på DVD) for å få tak i det.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav robin1993 » ons 01.08.2012 3:08

:( men har ikke apple laget noe erstatning for det ?
medlem i 145 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Herman1 » ons 01.08.2012 5:33

Nei, Apple har ikke laget noen erstatter for iWeb. Bl a også fordi bruk av programmet for en stor del krevet at man også hadde tjenesten MobileMe, eller for enda lenger siden .Mac, som webhost for iWebs iboende muligheter.

Et program som heter Sandvox finnes på App Store, og det er både svært likt, men også mer avansert enn iWeb. Flere maler og muligheter, men måten å lage sidene på ligner til forveksling på iWeb. Sandvox er morsomt og enkelt, men du må finne webhotell selv. Her kunne også jeg ha bruk for en oversikt over Mac-vennlige løsninger.

Hilsen

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Mumle » ons 01.08.2012 10:25

Jeg kan anbefale Sandvox. Har brukt det i mange år. Rapidweaver er et noenlunde likt alternativ. Begge er mer avanserte enn iweb, som var ganske dårlig.
Sandvox er det enkleste å bruke, og lager god kode og fine sider. Det er flust med maler til begge programmer.
Det er også mange gode leverandører av webhoteller. Domeneshop er en ryddig og god leverandør med servere i Norge (hvis du ønsker det), men det er nok av andre som sikkert er like gode. Gratisløsninger finner du i USA. Da må du underlegge deg amerikansk lov og som regel en del reklame. Lykke til :-)
medlem i 220 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav robin1993 » ons 01.08.2012 13:37

jeg vet ikke hva iweb kostet men om det ikke var dyrt ville jeg ha prøvd det , Sandvox var dyr så kommer ikke til å prøve den
medlem i 145 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Mumle » ons 01.08.2012 14:42

Da foreslår jeg at du oppretter en blogg med Wordpress. Den kan gjøre det aller meste eller mer av det iweb gjorde. Litt tung med menyer og innstillinger, men gratis og stabil og fint kan det også bli. 8-)
medlem i 220 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav robin1993 » ons 01.08.2012 14:42

ja har det , takk
medlem i 145 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Thomas Bissen » man 06.08.2012 21:01

Okay jeg har et spørgsmål der ;-)
jeg har Installert Mountain Lion nu, og taget den ned fra app store til min MacBook Pro, og der finder jeg ikke iphoto og iweb.
Så er mit spørgsmål ?? er det muligt at bruke en dvd fra min ven`s macbook pro 17 ??
og hvilken dvd skal man bruke ?? den med applikasjoner på eller hva ?

håber i kan hjelpe der ;-)

Mvh Thomas :bitchin:
medlem i 139 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav robin1993 » man 06.08.2012 21:50

har hatt det før kan du gå til appstore og inn på kjøp og laste den ned der , om det ikke går så må du søke den opp i appstore og godkjenne det. så prøve å laste det ned fra appstore-kjøp igjen
Sist endret av Wavelength den tir 07.08.2012 11:34, endret 1 gang
Grunn: Redigert
medlem i 145 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Thomas Bissen » man 06.08.2012 22:17

okay har prøvet at gå der inn, men har søkt på iWeb og finner det ikke ...
medlem i 139 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Wavelength » man 06.08.2012 22:20

iWeb finnes ikke i App Store.
IPhoto derimot finner du der.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav robin1993 » man 06.08.2012 22:36

men fant du iphoto ?
medlem i 145 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Thomas Bissen » man 06.08.2012 23:10

ja det gjorde jeg, men ingen iweb er der noen som kan gi meg en link til det eller andet så at jeg får det ned på min macbook ?
medlem i 139 måneder
 

Re: iweb?

Innleggav Thomas Bissen » søn 27.11.2016 7:25

Angående med IWEB.

hvis noen ønsker at installerer det igjen, så er et godt tips her....

Set din dato tilbake til det år`s tal at ditt produkt kom frem, og slå av auto time, så installerer du, og etter du har installert det, setter du time og dato frem til dagens dato :-)

Good luck....

P.s
send gjerne en go link til ekstra ting man kan bruke via iweb, hvis der er noen der kjenner en god link...
medlem i 139 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron