Dell 27 VS Cinema Display

Diskusjon rundt Apples skjermer

Dell 27 VS Cinema Display

Innleggav krsk0 » tir 31.07.2012 3:04

Hei,

Jeg er litt usikker på hvilken skjerm jeg skal gå for når jeg nå skal bytte skjermen til min Mac Pro.

Det står mellom Dell sin 27" - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744037 og Apple Cinema Display.

Hvilken av modellene har den beste skjermen? Jeg er litt allergisk mot glossy, men er det en bedre skjerm går jeg for Apple.

Om dere har andre forslag til under 10 000,- mottas de med takk.

Takk på forhånd! :)
medlem i 184 måneder
 

Re: Dell 27 VS Cinema Display

Innleggav bkar89 » ons 01.08.2012 12:15

så vidt jeg vet så har TD 12ms responstid og dell sin 6ms, ellers så er panelene helt identiske.

Dell sin har alle de vanlige utgangene, mens Apple sin pusher bilde igjennom mini display vevd inn i thunderbolt signalene. (eller bare mini disp om du snakker om den gamle versjonen)

Har du ikke thunderbolt ville nok mitt valg falt på Dell sin. Har du thunderbolt, da ville jeg avventet kjøp til midten av september, se om den får seg en oppdatering sammen med ivy bridge imacene. Med litt flaks får den samme glossy behandlingen som rMBP. Som etter min mening er det beste fra to verdner.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Dell 27 VS Cinema Display

Innleggav SRD » ons 01.08.2012 12:48

Jeg ville valgt Dell-skjermen siden den er billigere, og du slipper Glossy-overflate.
medlem i 203 måneder
 

Re: Dell 27 VS Cinema Display

Innleggav sortebill » ons 01.08.2012 12:55

Helt klart dell, har 3 av 24" og det er fantastiske skjermer til en veldig bra pris!

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Dell 27 VS Cinema Display

Innleggav krsk0 » ons 01.08.2012 22:36

Takk for svar! Har ikke TB så ville blitt "Gamle" Cinema Display. Tenker jeg prøver meg på 27" fra Dell :)
medlem i 184 måneder
 


Returner til Apple skjermer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron