Skjevhet i nyhetene?

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Skjevhet i nyhetene?

Innleggav tiddylicious » tor 09.08.2012 4:33

Hei,

Har nå sittet og lest langt tilbake på artikler her på Mac1. Spesielt en ting som skuffer meg, og det er skjevheten i artiklene her. Hvorfor leser jeg mer relevante artikler ala dette:
http://www.hardware.no/artikler/apple-s ... oud/111594 så mange andre steder enn her?

Har det noe med deres 4. avsnitt om dere selv å gjøre? Eller har "frontpikene" glemt hva dette en gang var?

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Nyheter.........?

Innleggav Wavelength » tor 09.08.2012 7:16

Jeg skjønner det er et eksempel, men klarer ikke se skjevheten i artikkelen din.
Er ikke det en bra nyhet at Apple strammer inn sikkerheten?
Jeg har forøvrig ikke lest dette før, noe sted.

Det må også legges til Mac1 ikke har journalister som skriver nyhetene, da blir det fort fokus på positive og nyttige de gangene frivillige eller administratorene lager en sak.

Til slutt vil jeg si at jeg skjønner hva du mener. :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Skjevhet i nyhetene?

Innleggav tiddylicious » tor 09.08.2012 23:20

Kanskje ikke prakteksempelet, men for meg var det heller det at Apple har gått på en blemme og retter opp i ettertid. Uansett, poenget var vel bare å uttrykke et ønske til redaksjonen om at det bare ville vært flott med litt artikler som påpeker litt flere sider rundt det som skjer rundt Apple, mao _nyheter_.

Føler mange av artiklene blir veldig "salgsorienterte", og da er det vel i grunn bare forumet som driver meg hit :)

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Skjevhet i nyhetene?

Innleggav Gelle » tor 09.08.2012 23:52

Hvis jeg har forstått det rett, så er det jo brukerne/medlemmene i forumet som skriver nyhetene. Med det så sparkes ballen tilbake til deg ;-)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Skjevhet i nyhetene?

Innleggav tiddylicious » fre 10.08.2012 0:00

Haha, seriøst? Da fikk jeg jaggu den tilbake ja!

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron