Goodbye Mountain Lion.... Hello Lion!

Diskusjon rundt Mac OS

Goodbye Mountain Lion.... Hello Lion!

Innleggav Valotunk » tir 28.08.2012 23:52

I dag fikk jeg nok...

Min Macbook Air fra seint 2011 har blitt befridd fra den batterispisende fjelløven...

Sletta hele disken og la inn en backup fra før jeg installerte Mountain Lion og vips er ikke lenger 1% batteritid det samme som 1 minutt.

Fra å oppnå maksimalt 3,5 - 4 timer med med Mountain Lion klarer jeg nå igjen en hel kveld på batteri uten problemer. Dvs. at jeg ikke har hatt laderen tilkoblet siden kl 1700 i dag og har fremdeles strøm igjen til jeg selv går i "dvale"... jeg har altså passert 6,5 timer på batteri nå i kveld og er still alive.

Inntil Apple klarer å levere et ferdig produkt er Mountain Lion for meg en vits. Det mest positive jeg har klart å finne er at Galaxy wallpaper bildet er mindre glorete enn Andromeda Galaxy i Lion. Resten av de 200+ nye "features" skal jeg klare meg fint uten så lenge jeg får ha batteriet mitt i fred.

Ny oppgradering får vente til Apple kan levere noe som er testet og utprøvd. Jeg orker ikke noe mer hastverksprodukt som operativsystem må min elskede Macbook Air...
medlem i 198 måneder
 

Re: Goodbye Mountain Lion.... Hello Lion!

Innleggav maggot69 » ons 29.08.2012 1:45

Fikke du testa 10.8.1 patchen. Skulle visstnok hjelpe på batteri problemet.

M69

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Goodbye Mountain Lion.... Hello Lion!

Innleggav Valotunk » ons 29.08.2012 11:20

Jeg prøvde 10.8.1 uten å oppleve noen som helst endring.

Får heller vente til Apple kommer med en patch som bekrefter forbedring.
medlem i 198 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]