Netflix og tekst

Diskusjon rundt Apple TV

Netflix og tekst

Innleggav Nichlasandre » man 22.10.2012 10:07

Heisann!

som mange andre i Norge så har jeg nå fått netflix på min Apple TV. Men det jeg lurer på er hvordan i huleste får man på tekst når man ser på noe der? jeg finner det ikke ut og det irriterer meg en god del når jeg betaler for å ha norsk tekst.

Også en del filmer som er norsk tale hvis jeg går på http://www.netflix.com blir i engelsk tale på Apple TV, hvorfor? jeg har jo norsk bruker på norsk nett? bruker ikke DNS for dette er første gang jeg har netflix :)

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Netflix og tekst

Innleggav sfhawk » man 22.10.2012 11:17

Hold inne den store knappen på Apple tv fjernkontrollen 3-4 sekunder så får du opp valg om tekst.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Netflix og tekst

Innleggav Wilford » man 22.10.2012 11:38

Mye av det som ikke er tekstet på norsk, er tekstet på svensk.

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Netflix og tekst

Innleggav Nichlasandre » man 22.10.2012 12:02

sfhawk skrev:Hold inne den store knappen på Apple tv fjernkontrollen 3-4 sekunder så får du opp valg om tekst.

Tusen takk, skal prøve dette når jeg kommer hjem idag :)
veit du om det kommer valg om tale også da? :)


Wilford skrev:Mye av det som ikke er tekstet på norsk, er tekstet på svensk.

Var vel ikke det som var spørsmålet mitt heller da så er vel helt urelevant å svare? vet godt hva som er på netflix og ikke, så takk ja, jeg vet :)

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Netflix og tekst

Innleggav KVTL » man 22.10.2012 12:15

Ja, samme valg for å få endret lyd. Ligger som menyvalg nr. 2 etter tekst.
medlem i 219 måneder
 

Re: Netflix og tekst

Innleggav Nichlasandre » man 22.10.2012 16:51

KVTL skrev:Ja, samme valg for å få endret lyd. Ligger som menyvalg nr. 2 etter tekst.


Tusen takk!

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Netflix og tekst

Innleggav cerberus001 » man 22.10.2012 17:26

Jeg holder inne knappen på fjernkontrollen i 3-4 sekunder, og får opp valget norsk (bokmål), dansk, svensk og finsk. Selv om jeg velger et av valgene kommer ingen tekst frem! Jeg har satt norsk tekst som valg under innstillinger på ATV.

Noen som har noen forslag? Jeg får frem tekst på serier jeg har kjøpt med min amerikanske iTunes konto på ATV.

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 


Returner til Apple TV



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]