av Mads7 » man 16.07.2012 22:48
Jeg har også en sak:
Leverte min mba for rep for 1,5 uker siden, og jeg fikk hentet den mandagen uka etter. Da skulle alt være fikset. Jeg dro hjem, skrudde den på, og etter 20 min var feilen der igjen. Så jeg dro straks tilbake igjen for å klage og måtte sende den på rep igjen.
Nå, en uke etterpå, fikk jeg telefon om at jeg får ny Mac fordi de finner ikke problemet, etter å ha sendt den til Irland. Problemet er at han teknikeren som hadde ansvar for alt, som jeg snakket med på tlf, drar på ferie og kommer ikke hjem før 9.aug. Jeg får altså ikke ny pc før tidligst da, og han sa at jeg måtte beregne ca 2 uker ekstra for frakt eller noe. Altså får jeg den ikke før slutten av august. Det er veldig urimelig, etter å ha kjøpt en pc som kun funket i 20 dager, før jeg må vente til slutten av august før jeg kan få ny.
Hva er mine krav? Han sa jeg ikke behøvde ringe Apple, fordi de fikk ikke gjort noe uten han likevel. Han nevnte også at daglig leder på butikken jeg hadde sendt pcen til, ikke var særlig villig til å låne ut en midlertidig pc, og han var ikke sikker på om de i det hele tatt hadde noen å låne ut. Jeg mener at det ikke er mitt problem at han teknikeren skal på ferie, og at jeg har krav om å låne pc eller få ny så kjapt som mulig.
Den Ble kjøpt Apple store i juni, og jeg trenger den til blant annet studier