Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Diskuter de nyeste spillene

Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Jez » tir 11.12.2012 18:25

Kjøpte Gta vice city på Steam for et par dager siden. Når det skulle installeres får jeg error beskjed og etterpå i library delen av steam står det at spillet ikke er tilgjengelig på min platform.
Da jeg kjøpte det, stod det at det var kompatibelt med både mac og windows. Det gjør det fortsatt i steam butikken.
Det er flere som melder det samme problemet på vice city sin gamehub inne på steam.
Jeg sendte inn en "ticket" til steam support for noen dager siden, har ikke fått svar. En annen sier han sendte inn sin ticket den 8..

Utrolig irriterende, har betalt for et produkt som ikke fungerer og kundestøtten er for dårlig fra steam sin side.
medlem i 159 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Peteru » man 18.02.2013 13:03

Stem og Mac er penga ut av vinduet. Portal’en min slutta å funke, og alt hva jeg gjør, inklusive å skvette vievann på skjermen, smøre hønseblod på tastaturet og henge hvitløk om halsen, hjelper ikke.
Og det enda jeg har en flekk ny MacMini fra 2012 og 100% oppgradert Steam og OS…
Skal du spille, kjøp deg en gamning-PC…
:(
medlem i 216 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav refraction » man 18.02.2013 16:58

Eller med bootcamp installer Windows og reboot etter behov til Windows for å game.
medlem i 136 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Jez » man 18.02.2013 23:43

Peteru skrev:Stem og Mac er penga ut av vinduet. Portal’en min slutta å funke, og alt hva jeg gjør, inklusive å skvette vievann på skjermen, smøre hønseblod på tastaturet og henge hvitløk om halsen, hjelper ikke.
Og det enda jeg har en flekk ny MacMini fra 2012 og 100% oppgradert Steam og OS…
Skal du spille, kjøp deg en gamning-PC…
:(


gaming pc er kjøpt, Macen blir solgt :bitchin:
medlem i 159 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Peteru » ons 20.02.2013 19:31

Bootcamp koster flesk. :(
medlem i 216 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Ovit82 » ons 20.02.2013 20:33

Bootcamp er faktisk gratis, men du må ha en windows lisens du kan installere på maskinen.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Peteru » lør 23.02.2013 15:26

Ahh. Win-lisens kan skaffes. Men åssen funker det? Holder man nede en tast ved oppstart, også velger man oppstart fra mikke-mus-os’et eller det andre, litt sånn som med hjelpeprogrammet som lar deg kjøre 10.3 på en G3 (som egentliog bare lar deg kjøre 10.1 native)?
Du må vel ha en windows-install-skive også? Eller er det også på Nett, bare til å laste ned?
Og kan OSX installere windows? Eller er det noe Bootcamp gjør? Må disken partisjoneres, eller fikser BC et område der mikke mus kan leke seg uten å herpe resten av disken?

Mange spørsmål, dette har jeg null peil på (obviously). Jeg bryr meg ellers ikke om å hakke i Madc’ene mine, det er jo nettopp derfor jeg har mac, for å slippe alt det trælet de med Mikke-Mus-OS jevnlig må gjennom (derfrag, virus etc etc). Så om BC er trygt og funker er jo det noe å tenke på.

Enn det å boote fra en Linux-distro? Eller er det utenkelig?
medlem i 216 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Peteru » ons 10.04.2013 21:57

Er det ingen her som kan si noe om Bootcamp? Får lage et innlegg på det da…
medlem i 216 måneder
 

Re: Steam GTA Vice City - "ikke tilgjengelig"

Innleggav Peteru » tor 11.04.2013 23:09

Sorry, ignorer mitt siste innlegg her. Mente ikke å trolle, og et søk i den fine søkeboksen øth på sia her ga meg endel opplysninger & jeg har spurt litt der.
medlem i 216 måneder
 


Returner til Spill



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron