Power Mac G3 DVI adapter for vga

Diskusjon rundt Apples Power Mac

Power Mac G3 DVI adapter for vga

Innleggav IBICO » søn 14.07.2013 14:01

Jeg har en eldre Power Mac G3 som jeg skal koble opp mot en gammel trommelscanner.

Problemet er at den har en eldre MAC dvi tilkobling. Prøver å lete etter overgang til VGA så man kan koble opp mot en lcd monitor jeg har.

Fant noe som heter Apple Connector A: VGA/SVGA D-Sub Female DVI male to VGA female

Kan det være korrekt?
medlem i 152 måneder
 

Re: Power Mac G3 DVI adapter for vga

Innleggav freddjoh » søn 14.07.2013 14:05

Eldre Mac DVI tilkobling? Sikker på at du ikke mener ADC-tilkobling? Blå powerMac eller Beige?

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Power Mac G3 DVI adapter for vga

Innleggav IBICO » søn 14.07.2013 14:10

freddjoh skrev:Eldre Mac DVI tilkobling? Sikker på at du ikke mener ADC-tilkobling?


ehm. Godt mulig?

er en sånn her minitower jeg har med en utvekst på høyre side hvor påknappen er.

http://en.wikipedia.org/wiki/Power_Macintosh_G3

Ifølge siden har den noe som heter DB-15 Video display port
medlem i 152 måneder
 

Re: Power Mac G3 DVI adapter for vga

Innleggav freddjoh » søn 14.07.2013 14:12

Hadde noen sånne liggende i en skuff for et halvår siden. Adaptere altså. Tror jeg har kastet dem, men jeg skal sjekke en gang til for deg.

Forresten om du liker å drive med slike gamle macer vil jeg gjerne tipse deg om LowEndMac.com. De er på Facebook også. Knallbra forum.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Power Mac G3 DVI adapter for vga

Innleggav IBICO » søn 14.07.2013 14:15

freddjoh skrev:Hadde noen sånne liggende i en skuff for et halvår siden. Adaptere altså. Tror jeg har kastet dem, men jeg skal sjekke en gang til for deg.

Forresten om du liker å drive med slike gamle macer vil jeg gjerne tipse deg om LowEndMac.com. De er på Facebook også. Knallbra forum.



Flotters.. Skal sjekke.

Fant adapter forresten :-) http://www.ebay.com/itm/HD15-VGA-Monito ... 5aef1515e6
medlem i 152 måneder
 

Re: Power Mac G3 DVI adapter for vga

Innleggav freddjoh » søn 14.07.2013 14:20

Der fant du den ja. Sorry, jeg har nok kastet mine, men da er det i alle fall mulig for deg å få tak i en sånn.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Power Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron