Oppsigelse og refusjon iCloud

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav trnils » ons 17.07.2013 0:20

Skal avslutte betalingsabb for icloud og den årlige betalingen skjedde kun for få dager siden. Det står at en kan få refundert pengene innen 15 dager ved å stanse videre oppgradering. Hvor gjør jeg dette? Apple sine nettsider er en irriterende loop av tips og gir meg ikke direkte mail/link hvor jeg kan be om refundering. Noen råd å få her?

Takk for hjelp

Trnils
medlem i 156 måneder
 

Re: Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav efish » ons 17.07.2013 1:41

Hei!
Det viser seg å være ganske tungvint dessverre.
Etter litt søk virker det som at den eneste måten er å ringe et amerikansk nr for å få det refundert. Her er beskrivelse:

Just call 1-800-MYIPHONE ( +1 800 69474663)

Your call will initially be handled by a first level technical person, but he will have to refer you to a senior advisor because they are the only ones who can issue a refund.

Once you have a senior advisor on the phone, he will ask for your Apple ID, last 4 of your credit card or a security question, and then issue a refund IMMEDIATELY.

Håper du finner ut av det!
medlem i 197 måneder
 

Re: Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav DADDY » ons 17.07.2013 8:34

enkelt, ta det med visa når du får regningen evt. banken om du har brukt det kortet.

de vet at apple er umulige og kontakter via visa.

8-)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav Wackhy » ons 17.07.2013 9:30


Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav trnils » man 22.07.2013 22:29

Takk for svar. Ga det et forsøk men fant raskt ut at her går vinninga opp i spinninga. Driter i det. Håper bare at en applekonsulent setter fast smultringen, betalt av mine dollars, i pusterøret. Da var i hvertfall ikke honoraret bortkasta=)
medlem i 156 måneder
 

Re: Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav nosey » ons 31.07.2013 12:50

Hva hvis man ønsker å avslutte abonnementet like FØR ny årlig betaling?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav T.B.Hansen » ons 31.07.2013 15:28

Alle abonnementer jeg har hatt — det være seg blader eller nettjenester — har regler som sier at abonnementet må sies opp før en betalt periode utløper. Om Apple refunderer innbetalt avgift ved oppsigelse, yter de en service jeg ikke har opplevd andre steder....

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Oppsigelse og refusjon iCloud

Innleggav Milzit » ons 31.07.2013 18:13

Stod nederst i mailen jeg fikk bør belastning:

* Ta kontakt med Apple for å få full refusjon innen 15 dager etter en oppgradering, eller innen 45 dager etter årlig betaling har funnet sted. Delvis refusjon er mulig når dette er lovbestemt.
medlem i 182 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere