TB Display 27"-kort kabel!

Diskusjon rundt Apples skjermer

TB Display 27"-kort kabel!

Innleggav Sorry » ons 23.10.2013 21:31

Har nettopp kjøpt en Thunderbolt 27" skjerm. Flott å se på, men hva i alle dager skal jeg med 1m kabel? Planen var etterhvert å henge den på en vegg slik at jeg trenger ca 8m kabel, men dette ser jo ut til å være vanskelig. Vil dette være mulig eller bør jeg bytte skjermen i den andre typen uten Thunderbolt?
medlem i 170 måneder
 

Re: TB Display 27"-kort kabel!

Innleggav geirill » ons 23.10.2013 21:37

medlem i 181 måneder
 

Re: TB Display 27"-kort kabel!

Innleggav Sorry » ons 23.10.2013 23:11

Kan slik overgang brukes uten at det går ut over funksjonaliteten eller kvaliteten?
medlem i 170 måneder
 

Re: TB Display 27"-kort kabel!

Innleggav geirill » tor 24.10.2013 0:31

Det er digitalt signal, så det skal gå greit!
medlem i 181 måneder
 

Re: TB Display 27"-kort kabel!

Innleggav Sorry » tor 24.10.2013 18:09

Joda, men er det virkelig mulig å sende signaler for TB, lyd, USB, iSight via HDMI. Jeg tviler vel litt på det.

Jeg er nå svært i tvil. Jeg har kjøpt skjermen på Eplehuset, pakket den ut og satt den på bordet, men ikke rørt forseglingen rundt skjermen. Lurer på å levere den inn igjen og gå for Displayport skjermen. Der kan man få 10m kabel uten noe mer om og men. Noen synspunkter?

****

Byttet skjermen på Eplehuset og fikk tilgodelapp. Servicetekniker sa at det pt ikke er mulig å bruke noen form for forlengelseskabel mellom en TB plugg og en TB display. Jeg kommer til å bestille skjermen med displayport eller gå for en iMac.
medlem i 170 måneder
 


Returner til Apple skjermer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere