Gavekortene på Kickback.no

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Gavekortene på Kickback.no

Innleggav Henrik Christiansen » ons 28.07.2010 0:06

Hei!

Vet at denne er plassert feil, men kunne ikke legge den i Ris og ros - måtte i et underforum.
Jeg har skrevet litt artikler for Mac1.no og iPod1.no, og har opparbeidet meg litt poeng på Kickback.no. Har tidligere brukt disse på gavekort på iTunes, og da har jeg valgt gavekortene på 120 kroner som har kommet på mail i løpet av kort tid.

Jeg var nettopp inne for å kjøpe et nytt siden det begynner å bli tomt på iTunes-kontoen min. Nå oppdaget jeg at det ikke lengre finnes gavekort til iTunes på 120 kroner, og det eneste jeg finner er på 250 kroner.
Merket også at Spotify Premium i 1 måned som tidligere lå inne til 100 kroner var vekk.

Mitt spørsmål er da om dette er noe som er vanlig? Bytter dere ut litt av utvalget i tide og utide? Eller er dette avtaler som nå ikke vil komme tilbake igjen?
Er det et system på når ting forsvinner, eller har dere en maksgrense på x antall kjøp før gavekortet fjernes (eventuelt i en liten periode)?

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Gavekortene på Kickback.no

Innleggav Jan Fredrik » ons 28.07.2010 0:25

Kjipt. Det var de eneste gavekortene jeg har lyst på der inne. Får vel spare opp til VISA nå... (Ser nå at de fortsatt har 250 kroner iTunes, liten lettelse)

Brukerens avatar
medlem i 173 måneder
 

Re: Gavekortene på Kickback.no

Innleggav admin » ons 28.07.2010 1:02

Spotify er utsolgt - får inn nye i løpet av neste uke forhåpentligvis (Spotify er mest populær for øyeblikket).

Apple har sluttet å selge 120,- iTunes-gavekort. Kickback kommer til å gå over til 150/250,- på iTunes - akkurat nå har vi bare 250,- inne.

Innspill på gavekort kan dere også komme med på Facebook-siden til Kickback - http://facebook.com/getkickback

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Gavekortene på Kickback.no

Innleggav Henrik Christiansen » ons 28.07.2010 9:15

Så Apple har sluttet ja. Skjønner!
Var de som var mest praktisk, planen var gavekortet på 120 kroner og 1 måned med Spotify Premium, men da får jeg bare vente på det på 150. :)

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Gavekortene på Kickback.no

Innleggav freddjoh » ons 11.12.2013 18:34

Hvordan kan man opparbeide seg Kickback nå for tiden? Er det fortsatt aktivt?

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron