Spam på forumet

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Spam på forumet

Innleggav Jedi Tooka Barf » tir 16.09.2014 20:13

På Utvikling for Mac så er det kommet en del reklame for apper, noe som strider mot §1.3 i "Retningslinjer for bruk" av forumet:
http://mac1.no/regler#paragraf-13

Eksempler:
viewtopic.php?f=132&t=295138
viewtopic.php?f=132&t=295177
viewtopic.php?f=132&t=288986
viewtopic.php?f=132&t=277925

Jeg har sendt melding om dette og det er blitt lest av administrator (4 uker siden, intet svar, ingen reaksjon), er også blitt sendt til moderator og ikke lest (2 uker siden) og da ser jeg ingen annen utvei å ta det opp her i håp om litt mer reaksjon.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Spam på forumet

Innleggav admin » ons 17.09.2014 20:47

Vi har ikke slettet disse da de ligger under kategorien "Utvikling" og vi ser på dette som brukere som ønsker å vise fram applikasjoner de har laget - samt la folk komme med innspill.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Spam på forumet

Innleggav Jedi Tooka Barf » ons 17.09.2014 21:29

2 av eksemplene jeg referer til har ikke ytret ønske om innspill, altså ren reklame. Og selv om de ønsket innspill så hadde det vært bedre om disse innleggene ble lagt i Programvare, Diverse Programvare, eller det beste ville vært å ha en egen underkategori under Utvikling på Mac som ville dekket dette formålet.

Jeg ser ikke på dette som utvikling, men for all del jeg kan bidra med masse eksempler å legge inn jeg også. Men det vil kraftig forringe kvaliteten på innholdet på denne delen av forumet. ;-)
Utvikling på Mac har alltid vært benyttet til å utveksle programmeringstips og bistå med hjelp til programmeringsrelaterte spørsmål. Og ikke for å hjelpe en utvikler med å få flere nedlastninger.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Spam på forumet

Innleggav tiddylicious » tor 18.09.2014 0:42

Vel, om administrator greier å finne et eneste punkt i de innleggene som handler om utvikling så skal jeg være enig :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]