Opptak av musikk.

Diskusjon rundt Apples iMac

Opptak av musikk.

Innleggav ezzard » tor 09.07.2015 13:50

Hei!
Etter installasjon av Apowersoft Mac audio og opptak av musikk kutter Mac'en all lyd etter ca. 10 min. Det er ikke mulig å få noen som helst lyd, selv ikke etter at Apowersoft er slott av og jeg går inn på forskjellige radiokanaler eller Itunes for den saks skyld. Etter en 1/2-time fungerer alt som normalt igjen. Apowersoft er betalingsvare, den er betalt og kodenøklen installert så det skulle være greit.
Hva kan dette komme av? Er det noen ekstra innstillinger som foretas, eller er det kanskje lydkortet?
Har noen et eller annet forslag på hva dette kan komme av?

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 

Re: Opptak av musikk.

Innleggav Grubasek » tor 09.07.2015 14:28

Og du har hvilken Mac....? Det blir vanskelig å hjelpe deg når vi ikke engang vet hvilken maskin og OS-versjon du har, men kanskje du finner noe hjelp her:

http://www.apowersoft.com/forum/audio-r ... aq-f3.html

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Opptak av musikk.

Innleggav ezzard » tor 09.07.2015 20:23

Huff da, gikk litt fort i svingene her. Mac OS X yosemite versjon 10.10.3.
Prosessor 2,7 GHz Core i5. Hukommelse 20GB 1333MHz DDR3.
Grafikk: AMD Radeon HD6770M 512 MB.
Som sagt begynte dette etter at jeg starter opptak med Apowersoft. Har googlet men finner ikke at noen har de samme problemene.
Ble forresten en masse småsnusk etter at jeg installerte Yosemite, noe har jeg fikset resten er å leve med.Har f.eks måtte slutte å bruke Safari, men Firefox fungerer helt fint.
Mvh
ezzard

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 

Re: Opptak av musikk.

Innleggav Grubasek » tor 09.07.2015 21:11

Kanskje du skulle prøve å oppdatere Yosemite først? Siste versjon er 10.10.4.

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Opptak av musikk.

Innleggav Morse » lør 11.07.2015 3:33

Skulle gjerne visst hvorfor du har måttet kutte ut Safari? Ikke verdens største problem, men – ? Og siden du har betalt for dette programmet, hva sier supporten deres?

http://www.apowersoft.no/support/

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]