Hvor mange apple 27" skjermer takler en MBP 15" Retina?

Hvor mange apple 27" skjermer takler en MBP 15" Retina?

Innleggav hcg » tor 30.07.2015 0:14

Hei

Jeg har en 8 mnd gammel MBP 15" Retina med 16GB memory og 512 ssd som jeg i dag bruker 2 Apple 27" skjermer på via Thunderbolt, Det jeg lurer på om noen her har prøvd med flere skjermer ønsker å koble på en apple 27" skjerm til via Thunderbolt elle annen måte går dette?.

Trenger en løsning med 3 store skjermer samt være mobil så håper dette kan gå!
medlem i 188 måneder
 

Re: Hvor mange apple 27" skjermer takler en MBP 15" Retina?

Innleggav krsk0 » tor 30.07.2015 0:27

Begrensningen er dessverre 2...

https://support.apple.com/en-us/HT204154
medlem i 184 måneder
 

Re: Hvor mange apple 27" skjermer takler en MBP 15" Retina?

Innleggav Helge Hafstad » tor 30.07.2015 13:58

Du kan i tillegg koble til opp til 6 skjermer via USB-adaptere med drivere fra DisplayLink. Dette fungerte bedre på tidligere versjoner av OS X, men etter 10.8 har det vært en del problemer. Bruker det selv med 10.11 beta og det går helt fint, bortsett fra noen bagatellmessige feil.

Dette er ikke noen løsning for spill og krevende video, men fx Netflix, nettlesere og kontor-applikasjoner går helt smertefritt. Har også sett at der kan være begrensninger for støtte utover 4 skjermer på USB, men det burde likevel rekke for de fleste.

På Windows XP og 7 er min erfaring at dette fungerer veldig bra. Uansett plattform må du ha et adapter pr ekstra skjerm. Tidligere solgte Komplett slike adaptere for i underkant av kr 500. OBS: Sjekk på forhånd hvilke oppløsninger disse støtter før du handler.

Grensesnitt på tilkoblete skjermer kan være VGA, DVI eller HDMI. Skal du koble til skjermer med Thunderbolt så må du investere i en Dock fra Belkin eller andre.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron