Leveringstid med TNT fra Shanghai

Leveringstid med TNT fra Shanghai

Innleggav Betti » ons 12.08.2015 9:28

Macen min reiste frå Shanghai i går og har estimert levering 18. august. Heit greit då estimatet då eg la nn tinginga var 24-30 august. Den blir levert med standard levering, ikkje express. De som har erfaring, er 18. august eit greit estimat eller vil den noramalt kome før/etter?

Mi einaste erfaring med å tinge frå Apple var då eg tinga ein ipod touch for to år sidan. Den blei levert i postkassa som ligg langs vegen utan lås i staden for på døra. Håpar dei ikkje har same praksis for ein heil mac;)
medlem i 227 måneder
 

Re: Leveringstid med TNT fra Shanghai

Innleggav Nikolay » ons 12.08.2015 13:04

2006-nikolay skrev:Budet kommer til å kjøre ruta si, men dropper å stoppe hos deg fordi han ikke gidder. Han skriver bare at du ikke var hjemme, og sier han har festet en lapp på døra di. Noe han ikke har gjort ettersom han ikke en gang har gått ut av bilen for å gå til døra di.

Deretter havner den på Kjeller igjen, og dagen etter blir den levert til Posten. Posten bruker noen dager på å sortere, og så kommer et postbud på døra di med pakka. Pakka passer ikke i postkassa, så han leverer det til nærmeste postkontor. Postkontoret registrerer pakken ankommet dagen etter, og sender ut hentelapp. Hentelappen kommer i postkassa di dagen etter det igjen.

Når det står «Out for delivery» i trackingen, har du en uke før du har den. :P

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: Leveringstid med TNT fra Shanghai

Innleggav Betti » ons 12.08.2015 14:06

Ein kan jo håpe at det går litt glattare enn det der;)
medlem i 227 måneder
 

Re: Leveringstid med TNT fra Shanghai

Innleggav Lost » ons 12.08.2015 14:40

Det er lov å håpe, men dessverre kjenner jeg meg igjen i det Nikolay skildrer :'(
TNT er bånn i bøtta :barf:
medlem i 215 måneder
 

Re: Leveringstid med TNT fra Shanghai

Innleggav Morse » ons 12.08.2015 22:31

Til Nikolay: "Now, ain´t that the truth, man!" Og som min bror sier, er man riktig heldig, så slipper man at Posten må sende pakken til Harstad eller Mo i Rana for å telles... :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Ny på Mac / Bestilling og kjøp av Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere