Imac med tilbehør

Diskusjon rundt Apples iMac

Imac med tilbehør

Innleggav mactiss » tir 24.05.2016 15:45

Hei,
Jeg vurderer å bestille meg en Imac 27 retina etter hvert, og forhåpentligvis før jul.
Jeg har i dag en MBPR jeg har blitt veldig glad i, ikke minst på grunn «museplata». Ser en kan kjøpe trackpad til Imacen og jeg undrer i den forbindelse på om hvordan denne er å bruke. Vil denne padden være lik å bruke som «museplata» på den bærbare? Og, hvordan vil ergonomien være med denne i bruk, vil det også oppleves som med den bærbare?
Innimellom kan en god «gammeldags» mus være bedre å jobbe med, kan da tracpadden brukes samtidig? Slik padden kan brukes til feks zooming, flytte seg mellom de virtuelle skrivebordene etc, samtidig som den ordinære musa brukes til selve klikkearbeidet?
Noen med erfaring med denne tracpadden på godt og vondt?
medlem i 128 måneder
 

Re: Imac med tilbehør

Innleggav ggt667 » tir 24.05.2016 22:23

Styreflata fra Apple har samme vinkel som tastaturet, den er trådløs og kan oppleves som noe forsinket sammenlignet med den som er på en bærbar Mac.

Jeg benytter http://www.kensington.com/us/hk/4573/k72327us/slimblade-trackball til venstrehånda og Wacom mini pen & touch tilhøyre; funker bra, jeg syns wacom brettet funker bedre enn Apple sine trådløse styreflater.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Imac med tilbehør

Innleggav Morse » ons 25.05.2016 14:43


Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]