itunes manuell håndtering av sanger

itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav Jez » ons 18.05.2016 20:29

Prøver å legge til sanger til iphonen. Det skjer ikke, har forsøkt å finne svaret på apples sider, og der står det at man kan huke av manuell håndtering for musikk og film. I min itunes er det bare for film, ikke musikk..
medlem i 160 måneder
 

Re: itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav ggt667 » tor 19.05.2016 13:34

Lag ei spilleliste, "Synces med iPhone" og dra det vil synce med telefonen inn i spillelisten.

Marker den spillelisten for syncing.

Tror det var det jeg gjorde sist jeg fikk det til.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Re: itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav Superhai » fre 20.05.2016 5:25

Du trenger ikke lage egen spilleliste. Gå inn i iTunes, velg telefonen, gå inn på musikk (ikke på telefonen) og huk av hvilke sanger som du vil ha, og så velg synkroniser.


Sent from my iPhone using Tapatalk
medlem i 131 måneder
 

Re: itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav Jez » tir 21.06.2016 13:10

det er noe med min itunes som ikke lar meg dra og droppe sanger inn på iphonen. Det gikk i gamle dager med ipod, men nylig så vil den ikke la meg finne spillelister, legge til osv. Det er sikkert en kjapp løsning på det, men den er ikke så åpenbar og lettvint som apple har vært flinke til å gjøre før
medlem i 160 måneder
 

Re: itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav Morse » ons 22.06.2016 16:59

Ingen gratisløsning, men kanskje interessant likevel? https://www.macroplant.com/iexplorer/

https://imazing.com/

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav Jez » man 04.07.2016 22:57

fikk til å håndtere sanger manuelt. Måtte slå av alt som hadde med icloud å gjøre. Det resulterte i at jeg mistet flere spillelister, sanger som jeg ikke husker navnet på lengre..
Kanskje jeg kan få tilbake de spillelistene med noe osx-magic, men nå er de vekke
medlem i 160 måneder
 

Re: itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav jaknudsen » tir 05.07.2016 9:58

Hvis du skrur på iCloud-musikkbibliotek på både Mac og iPhone blir vel hele musikkbiblioteket ditt synkronisert.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: itunes manuell håndtering av sanger

Innleggav Dorkfish » tir 05.07.2016 15:50

Trykker du på iPhone ikonet (oppe til venstre) til høyre for der det står Musikk, så kommer du til oversikten over iPhone.

Tredje nederste linje kan du huke av for Manuell Håndtering av musikk og videoer.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron