Godkjenne Iphone via iCloud????

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Godkjenne Iphone via iCloud????

Innleggav dedekam » lør 24.09.2016 9:39

Hei, helvetes mobilen vil at jeg må "Godkjenne iPhone" og det må jeg gjøre fra en annen enhet som jeg også har min iCloud på - men HVORDAN GJØR JEG DETTE I PRAKSIS? kommer jo alternativer opp på mine andre enheter når jeg får opp mobilen (og der står det forøvrig som en enhet uten at den må godkjennes eller noe..) brukergrensesnittet er jo helt ræva når ting ikke dukker opp automatisk el går av seg selv? :-(

dårlig start på dagen, er fyllesjuk så det hjelper nok heller ikke på tålmodigheten :)

all hjelp mottas med takk!

Thomas

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Godkjenne Iphone via iCloud????

Innleggav arntss » lør 24.09.2016 12:52

Velkommen i klubben, jeg er på samme stadiet selv ang fyllesyke.... Litt for mye Brandy der ja.
Men åkkesom:

Om du er på en Mac, mener jeg at dette er hvor du finner mulighet for å godkjenne enheter:
Systemvalg - iCloud - til høyre for Nøkkelring velger du knappen "Valg".
Jeg er ganske sikker på at det var der jeg fant det en gang det ikke dukket opp av seg selv.
Men jeg mener også at det i utgangspunktet også skal komme en melding opp som du bare skal kunne svare på. Men det er ikke ofte dette blir gjort, da det ikke blir byttet enheter så ofte. :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Godkjenne Iphone via iCloud????

Innleggav dedekam » lør 24.09.2016 15:21

takker, men problemet er også at det skjer nada når jeg trykker på valg..står tilogmed under nøkkelring at jeg har 3 enheter som venter på godkjenning :-/

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Godkjenne Iphone via iCloud????

Innleggav arntss » lør 24.09.2016 17:20

Hmmm... Nei da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere