Streame musikk- MB?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Streame musikk- MB?

Innleggav mactiss » man 26.09.2016 16:06

Hei,

Jeg vurderer å abbonere på en musikkstreamtjenseste, enten Tidal eller Apple Music for iphone/Ipad, men jeg lurer på hvor mye av datapakken fra teleopratør dette stikker av med, når jeg ikke tilkoblet nettverk. Jeg har 3000MB inkludert i månedsprisen min.

Er det noen som vet ca hvor mye en streamet sang drar av datapakken?

Erfaringer dere har gjort dere omkring dette?
medlem i 128 måneder
 

Re: Streame musikk- MB?

Innleggav Nikolay » man 26.09.2016 23:02

Det er jo bare å laste dem ned når du er på wifi, og spille av bare nedlastede låter på farten. slo av mobildata på Music-appen jeg, og har ingen problemer med det.

Brukerens avatar
medlem i 123 måneder
 

Re: Streame musikk- MB?

Innleggav mactiss » tir 27.09.2016 9:12

Aha, jeg har ikke engang tenkt tanken at det er en mulighet, så trangsynt er jeg , hehe…. Jeg trodde de fleste streamet live :-)
Som dere allerede har skjønt er jeg rimelig blank på dette, så tar mer enn gjerne i mot gode råd.
Nå får jeg , som kunde av Canal Digital, gratis Tidal for Mac/pc, slik at om jeg uannsett skal laste ned på wifi er det kanskje dumt av meg å kjøpe et ekstra abbonement for å få det på Iphone.
Kan jeg laste ned sanger til min MBPR fra Tidal, for så å legge dem til min Iphone/Ipad, eventuelt hvordan gjøres dette?
medlem i 128 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron