Adobe digital edition

Adobe digital edition

Innleggav monica1970 » man 31.10.2016 15:51

Har lastet ned Adobe d Edition og skal konvertere acsm filer til e pub eller pdf. Sånn bøkene kan leses på nettbrett og iphone. Problemet er at jeg aner ikke hvordan man gjør det.
Noen som vet hvordan man gjør dette ? Bøkene er kjøp google play bøker. Alle andre bøkene jeg har kjøpt har taklet pdf og epub filer. Hjelp trenger jeg :-)
medlem i 225 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav Grubasek » man 31.10.2016 17:09

Ett enkelt søk (Google) på "konvertere acsm filer til e pub eller pdf" ga meg dette resultatet (+ en hel masse andre svar):

https://www.linkedin.com/pulse/how-conv ... lice-green

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav Morse » tir 01.11.2016 1:20

... pluss at der er en aldeles utmerket og meget omfattende hjelp å få i "Help"-menyen.

Når du har lastet ned .ascm-filene kan du enten dra dem til ADE-ikonet, eller høyreklikke og velge ""Åpne med Adobe Digital Editions". Da skal du kunne få en .epub eller .pdf-fil.

Fortell oss om du finner ut av det! :-) Og velkommen tilbake med eventuelle spørsmål! :-) :-) :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav monica1970 » tir 01.11.2016 15:05

Jeg lastet ned Adobe E digital, og filen la seg som pdf fil. Den ligger under Dokumenter-Digital editions. Der vises filen i PDF. Dessverre er den blank og inneholder ingen bilder og skriv.
Prøvde å laste ned en annen bok i .epub format. Når jeg åpner den i ibooks, kommer beskjeden at boken er ødelagt.
Linken har jeg sett og jeg ser det er Windows plattform. Og hjelper ikke mye stort...
medlem i 225 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav Morse » tor 03.11.2016 17:03

Beklager, jeg har visst ikke fått alt med meg. Du har lastet ned Adobe Digital Editions for Mac, ikke sant? Fått den installert, og opp å gå? Beklager min tungnemhet...

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav monica1970 » tir 08.11.2016 23:31

Det er riktig. Lastet ned Adob D Edition. Men filene som ligger i selve mappen vises både i pdf og e-pubformat. Dessverre er de helt blank og ingen skrift.
Noe må ha skjedd underveis, da jeg la inn de bøkene. Som er kjøpt hos Google Play Bøker.
medlem i 225 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav Morse » ons 09.11.2016 13:24

.epub-filer skal kunne åpnes i iBooks, og .pdf-filer i Forhåndsvisning. Hvis ikke, er nok filene ødelagt. Prøv å laste ned på ny?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav monica1970 » tir 15.11.2016 20:35

Prøver igjen.
medlem i 225 måneder
 

Re: Adobe digital edition

Innleggav Morse » ons 16.11.2016 0:07

Keep us posted...

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron