KOPIERE MP3-FILER TIL "SIMPLY BURNS"

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

KOPIERE MP3-FILER TIL "SIMPLY BURNS"

Innleggav Alf Steinar Grønvold » fre 16.02.2018 17:49

Jeg hadde et innlegg her i Mac-hjørnet i begynnelsen av januar som hadde overskriften "LYD FRA KASSETTER TIL CD-PLATER".
Spørsmålet gikk ut på hvordan jeg kunne gjøre om MP-3 filer til musikkfiler som kan avspilles på eldre CD-spillere. Fikk bl.a. et svar fra GRUBASEK som anbefalte å prøve kopiering med programmet "SIMPLY BURNS". Nå har jeg forsøkt dette med en CD-plate hvor det ligger mange MP-3 filer. Har åpnet AUDIO-mappen i "SIMPLY BURNS" og lagt over filene dit. Så langt går dette greit, men når jeg tar ut MP-3 platen fra mac'en og i stedet legger inn en tom CD-plate for brenning, kommer det opp et rødt "varselskilt" med utropstegn foran hver enkelt melodi. Dette gjør kopieringen umulig. Kan noen svare meg på hva dette kommer av?

Mvh. Alf.
medlem i 216 måneder
 

Re: KOPIERE MP3-FILER TIL "SIMPLY BURNS"

Innleggav Valotunk » fre 16.02.2018 21:55

Du har fått svar i den andre tråden din :)
medlem i 198 måneder
 

Re: KOPIERE MP3-FILER TIL "SIMPLY BURNS"

Innleggav Nikolay » lør 17.02.2018 0:16

Kan du være så snill å ikke bruke CAPS LOCK når du skriver emneoverskrifter? Det er virkelig ikke nødvendig.

Brukerens avatar
medlem i 122 måneder
 

Re: KOPIERE MP3-FILER TIL "SIMPLY BURNS"

Innleggav Grubasek » søn 18.02.2018 12:23

Å skrive overskrifter med store bokstaver er å rope til folk. Det er uhøflig og totalt unødvendig!

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]