Watch

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Watch

Innleggav koedd » tor 11.10.2018 0:35

Hei, så noen synspunkter på watch i forumet nylig. Vil gjerne komme med noen opplysninger om produktet, som ikke er basert på følelser eller religiøst forhold til Apple.
Jeg kjøpte serie to, da den ble tilgjengelig i Norge. Har derfor brukt den i snart to år.
Jeg bruker den, i hovedsak, til å sjekke tiden (selvfølgelig), til å motta og sende sms´er, til å motta tlf samtaler, om jeg ikke har anledning til å grave frem telefonen og
kanskje som fjernutløser for kameraet en gang i blant, ellers i liten utstrekning til annet.

Det jeg reagerer på når det gjelder omtalene av watch, er batteri levetiden, som blir brukt som argument mot den. Med min måte å bruke watch på, kan jeg lade den om kvelden (tar under 60 min) og den varer da i to fulle dager, før den må lades på formiddagen den tredje dagen.
For mitt bruk synes jeg den er et utmerket produkt og definitivt den mest anvendelige klokken jeg har eid.
PS Har blant annet brukt den under dykking ned til 30m (ikke anbefalt fra Apple) uten noen form for problemer.
medlem i 105 måneder
 

Re: Watch

Innleggav Morse » tor 18.10.2018 17:35


Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]