Laste bilder fra to iCloud-kontoer.

Diskusjon rundt Mac OS

Laste bilder fra to iCloud-kontoer.

Innleggav g-heiene » tir 01.01.2019 12:37

Jeg Kona mi har en haug-gammel og sliten iPhone, og pleier vanligivs å laste ned bilder til PC med svært ujevne mellomrom. Men nå har hun fått problemer med at det er bare noen bilder som er tilgjengelige for å bli lastetned. Og hun har ei bra røys med bilder som vi gjerne skulle ha tak i.

Jeg prøvde å løse det med å logge av iCloud på min macbook, og så logge på med hennes apple-ID. Eneste jeg har fått til så langt er at alt unntatt de siste få bildene har blir utilgjengelig på hennes iPhone. Jeg klarer ikke finne eller importere bildene hennes, men jeg registrerer med en viss lettelse at systemet påstår at det er 22GB med bilder og videoer på hennes iCloud. Men hvordan i all verden skal jeg få lastet dem ned?

Vi snakker om viktige bilder fra noen år av våre tre barns oppvekst, så jeg håper innmari at noen kan hjelpe meg.
medlem i 182 måneder
 

Re: Laste bilder fra to iCloud-kontoer.

Innleggav Morse » tir 01.01.2019 17:42


Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Laste bilder fra to iCloud-kontoer.

Innleggav teknoguiden » tor 03.01.2019 20:10

Er bildene tilgjengelig på telefonen? Er det et alternativ å bruke AirDrop for å sende de til Macbooken?

Hvis ikke: Dukker bildene opp hvis du logger inn på http://icloud.com med hennes Apple ID? Da kan du laste de ned derfra.
medlem i 142 måneder
 


Returner til Mac OS



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron