Hva skjer egentlig med Mac1?

Her kan du diskutere de Mac spørsmålene som faller litt utenfor de andre kategoriene

Hva skjer egentlig med Mac1?

Innleggav spiffers » ons 14.06.2017 11:18

Nyheter om Apple og produktene dem lager er mange, det hagler nærmest inn på spekulasjoner om nye iPhone, er masse artikler som omhandler nyhetene som ble sluppet på WWDC17. Derfor spør jeg hvorfor det er så liten aktivitet her på siden selv om det er høy aktivitet i epleverden forøvrig? Er siden blitt lagt ned? Er de inne i en omstruktureringsfase?
Når siste artikkel er fra november ifjor, og når det fortsatt er artikler på "forsiden" fra WWDC16, så er det noe som skurrer.
Hvis det er mangel på skribenter, er det da ikke mulig å gi "stafettpinnen" videre til det norske Mac-miljøet?

Jeg har et forslag. Hva med å fokusere på det norske miljøet? Å kjøre artikler fra 9to4mac, Macrumors, AppleInsider osv gjennom Google Translate er nok ikke veien å gå. Hva med heller å fokusere på 3-4 ukentlige artikler fra frivillige bidragsytere? Man kunne hatt diverse artikler som omhandlet apputvikling til de forskjellige Apple plattformene, med intervjuer og "behind the scenes" stoff. Hva med en runde rundt til de forskjellige MUG'ene som fortsatt finnes? Hva med å lage artikler som omhandler forskjellige brukeres arbeidsflyter, "hjemme hos"/"vis ditt oppsett" spalter, det er massevis av ting å ta tak i som ville gjøre nettstedet superrelevant igjen.
medlem i 183 måneder
 


Re: Hva skjer egentlig med Mac1?

Innleggav Morse » ons 14.06.2017 20:56

Ville vært fint om noen kunne ryddet litt opp i sakene og f.eks. fjernet fjorårets nyheter om Canal Digital på Apple-TV og slik, så man slipper følelsen av å padle rundt i stillestående bakevjer. Men all respekt for dem som fortsatt holder hjulene i gang.

Når det gjelder nyheter og diverse, vil jeg benytte anledninegn til å slå et slag for han her:
https://macbasics.wordpress.com/

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 


Returner til Mac-hjørnet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron